Seminarid

Kus kliendid ja partnerid jagavad enda kogemusi ja räägivad, kuidas nemad Atlassiani tooteid oma ettevõtte kasuks on rakendanud

Tulevad seminarid

Järgmine seminar


Järgmine seminar leiab aset 7. juunil 2018


 

Vaata eelmisi seminare järele

Kõige uuemast seminarist

Diskussioonipaneel: probleemid ja lõbusad juhtumised Atlassiani toodete juurutamisel

Mida vahvat või probleemset võib juhtuda Atlassiani toodete juurutamisel tiimis? Diskussioonipaneeli juhib Peeter Marvet.

Kõige uuemast seminarist

JIRA ja Confluence sertifitseerimisprogrammist

Kaur Klaamann Trinidad Wisemanist räägib sertifitseerimisvõimalustest ja testidest.Sertifikaat annab teile enesekindlust, võimekust ja usaldusväärtust.

Kõige uuemast seminarist

Arendusportfelli ja muudatuste haldus JIRAs

Vassili Gorbenko Keskkonnaministeeriumi Infotehnoloogiakeskusest räägib arendus- ning teenuste portfellide haldamisest JIRAs ning annab ülevaate planeeritud muudatuste ning intsidentide haldamise võimalustest.

Vaata slaide siit

Portfellihaldus JIRA Software, BigPicture ja JIRA Service Desk’i baasil

Kaur Klaamann Trinidad Wisemanist tutvustab portfellihalduse võimalusi JIRA Software’is, keskendudes põhiliselt projektiportfelli haldusele BigPicture pistikprogrammi abil.

Tarkvaraarenduse korraldamine Atlassiani töövahenditega

Robert Rosimannus Upitech’ist räägib töövoogude, staatuste ja versioonide üles seadmisest JIRA Software’is. Samuti puudutab ta põgusalt teisi arendusvahendeid.

Kuidas Bigbank Confluence’i peale siseveebi ehitas

Maarit Cimolonskas Bigbank’ist räägib oma kogemusest Confluence’i kui intraneti platvormi juurutamisel Bigbankis. Üleminek puudutas enam kui 500 kasutajat 6 riigis.

Confluence’i kasutamise ja kohandamise näited edasijõudnutele

Juri Reinsalu IGNITE’ist näitab Confluence’i siseelu ning räägib macrode kasutamisest. Lisaks puudutab ta Confluence Source Editor’i ning räägib, kuidas kasutada Confluence’i platvormina näiteks Intraneti ehitamisel.

JIRA Service Desk klienditoe töövahendina missioonikriitilises keskkonnas

Kaupo Laagriküll SMIT’ist räägib oma kogemusest JIRA Service Deski juurutamisel SMITis kahe aasta vältel – mida teha, mida mitte teha. Ta kirjeldab, kuidas läks PoC faas ning kuidas lõpuks jõuti LIVE’i. Lahendusel on ligi 10 000 lõpptarbijat ning 250+ agenti.

Telli infot tulevaste seminaride kohta