Miks Trinidad Wiseman?

Oleme sertifitseeritud ja tulemustele orienteeritud professionaalid

Oleme Atlassiani eksperdid juba aastat 2008. ehk esimene ettevõte Eestis, kes Atlassiani toodetega seotud teenuseid pakkuma hakkas.

Vajad abi, et luua Confluence’il põhinev siseveeb? Soovid kohandada JIRA Service Deski, et see toetaks 10 000 kasutajat? Või kasutada Atlassiani tooteid, et hallata väga suurt tooteportfooliot? Meil on selleks kogemus olemas ja koos leiame lahenduse!

Läbi meie on Sul võimalik osta kõiki Atlassiani litsentse ja pistikprogramme turu soodsaima hinnaga. Lisaks pakume ka kõiki tugiteenuseid.

Me oleme läbinud Atlassian Ekspertide ametliku partnerprogrammi testid.

 

Kliendid usaldavad meid –
aastatel 2010-2016 oleme kasvatanud oma käivet Atlassiani ja meie UX ja analüüsi teenuste toel, üheksakordselt 2.4 M euroni ja jõudnud aastatel 2012-2016 Äripäeva Gaselli edetabelisse, kuhu saavad vaid 1% kõikidest Eesti ettevõtetest.

Pole oluline, kas oled väike startup, suur eraettevõte või avaliku sektori asutus. Ükski projekt pole liiga keeruline või lihtne. Kõik on oodatud.

Läbipaistavad töömeetodid

Pane oma Atlassiani investeering enda heaks tööle.

Läbi ekspertnõustamise teeme selgeks Sinu vajadused ja valime Sinu meeskonnale sobivaimad tooted.

Hoolitseme paigaldamise ja seadistamise eest, et saaksid kohe tööle hakata.

Koolitame Sinu meeskonnaliikmed tõelisteks Atlassiani-proffideks.

Kohandame Atlassiani tooted Sinu meeskonna järgi.

Hoolitseme Sinu litsentside eest - tellime uusi, haldame vanu ning uuendame vastavalt vajadusele.

Hoolitseme paigaldamise ja seadistamise eest, et saaksid kohe tööle hakata.

Muudame Atlassiani tooted Sinu meeskonnale sobivaks.

Meie kliendid

Kliendi projektid

Mida kliendid meist räägivad

BigBank

Maarit Cimolonskas

Employee Experience Manager

Lähteülesanne kliendilt:
Muuta olemasolev siseveeb kasutajasõbralikuks nii, et kõik vajalik oleks kergelt leitav. Hetkel ei leia töötajad vajalikku infot üles ja ei soovi seetõttu seda kasutada – puudulikud on nii infoarhitektuur, disain kui ka otsingumootor.

Töö käik:
Projekti alustasime info kogumisest, tehes kliendi ettevõttes küsitluse, et mõista, kuidas nende töötajad hetkel siseveebi kasutavad ning millised on nende põhivajadused ning probleemid. Kogutud info põhjal koostasime põhikasutajate profiilid ehk persoonad, mille abil saime hakata kaardistama kasutajate teekondi ning vajadusi. Paralleelselt alustasime navigatsiooniskeemi korrastamisega, kasutades selleks digitaalseid kaartide sorteerimise tööriistu. Ligi 600 navigatsioonipunktist jäi töö käigus järgi 100, millest lõime uue navigatsioonimudeli. Uut navigatsioonimudelit testisime ligi 80 töötajaga. Kasutades kasutaja teekonna kaardistust ning uut navigatsioonimudelit, lõime mitu erinevat siseveebi prototüüpi, mida testisime omakorda töötajate peal. Prototüübi enda töötasime välja koostöös Confluence arendajatega, kes aitasid seda meil kohandada vastavalt platvormi piirangutele ja võimalustele.

Lõpliku prototüübi alusel hakkasime arendama soovitud funktsionaalsust Confluence’i baasil, pidades silmas, et Confluence algkoodi ei tohi muuta.

Tulem:
Projekti tulemusena valmis kergesti navigeeritav ja hallatav siseveeb, mis hoiab koos kõiki tööks vajalikke õppematerjale, faile ja operatiivinfot.

Kuidas oli meiega töötada? Kuidas kirjeldaksid kogemust meiega?
Siseveebi prototüüpimine andis võimaluse pea kõik etapid rahulikult läbi mõelda, töötajate peal testida ja kindlustada, et teeme just sellist platvormi, mida töötajatel tegelikult vaja on ning mida nad päriselt ka kasutada tahavad. Minu jaoks oli Trinidad Wisemaniga koostöö nagu töötamine heade sõpradega, kus omavaheline suhtlus on aus, sõbralik ja läbipaistev.

Mis muutus projekti tulemusena?
Trinidad Wisemani abiga on meie töötajatel siseveeb, mis hoiab kõik vajaliku info ühes kohas ja kus on ka mõnus ringi liikuda. Selle tegemises osales üle 300 Bigbanki töötaja, kes vähemal või rohkemal määral siseveebi eelnevalt testisid. Selle tulemusena ei saadeta presentatsioone ja muid faile e-maili teel, vaid kõik vajalik info asub siseveebis – nii on töötajatel kõik see ka õigeaegselt kättesaadav. Enam ei pea me muretsema sellepärast, et mingi oluline info või materjal on töötajate postkastis kinni, sest kõik töö tehakse siseveebis.

SMIT

Andrus Voolaine

SMIT

Lähteülesanne kliendilt:
2014. aastal oli meil kasutusel lootusetult vananenud haldusprotsessi töövahend, mis vajas uuendusi, aga lisaarendused sellele olid väga keerulised ja kallid. Eesmärk oli testida uut töövahendit Proof-Of-Concepti näol ning jõuda aasta pärast töötava rakenduseni. Orienteeruv lõppkasutajate arv oli ca 10 000 ning helpdeski erinevate töötajate arv koos halduse- jms juhtidega ca 250+.

Töö käik:
Esimeses faasis alustasime JIRA Service Desk 1.0 testimise ja kohandamisega, mille käigus tuli esile palju puudusi, mida JIRA Service Desk tollal veel ei võimaldanud – nt erinevate e-mailide haldus, duplikaatpileteite automaatne liitmine peapiletiga jms. Puudused lahendasime vajalike lisaarendustega, samuti arenes JIRA Service Desk tootena olulisel määral (välja tuli versioon 2.0 ja hiljem ka 3.0) ning litsentseerimine muutus agentide (lahendajate) arvu põhiseks.

Tulem:
Projekti tulemusena paigaldasime uue JIRA Service Desk töövahendi, mis oli kasutajasõbralikum ja mugavam kasutada kui vana, samuti häälestamise osas oluliselt paindlikum. Kliendil tekkis võimalus realiseerida töövahendis oma asutuse tegevust toetavaid uusi protsesse.

Kuidas oli meiega töötada? Kuidas kirjeldaksid kogemust meiega?
2014. aastal olime SMIT-is värskelt moodustanud agiilset arendusmetoodikat järgiva meeskonna. Tunnetasin, et koos Trinidad Wisemaniga olime kui üks meeskond, kes oli lahendustele ja koostööle orienteeritud ning läbinisti ausad omavahel suhtlemises. Minu jaoks oli see meeldiv ja arendav kogemus, mille käigus me kõik õppisime üksteiselt midagi.

Mis muutus projekti tulemusena?
Töövahend, mida arendasime (põhiliselt JIRA Service Desk) sai kasutajasõbralikum ja parem, kui vana lahendus. Saime efektiivsemalt realiseerida läbi selle oma asutuse tegevust toetavaid uusi protsesse.

Meeskond

Meie spetsialistid töötavad teiega koos läbi kõikide projekti staadiumite

Ander Tenno
Trinidad Wiseman, tegevjuht

Ander on projektijuhtimise ja protsesside parendamise ekspert. Enne Trinidad Consultingu ja Wisemani tegevjuhiks asumist, oli ta Trinidad Consultingu asutaja ja töötas ka Tieto Eesti arendus- ja tootmisjuhina.

Ander hoolitseb ekspertnõustamise, paigaldamise ja seadistamise ning koolituste ja litsentside eest.

Alan Altermann
Konsultant, partner 

Alan on tegelenud IT-süsteemidega üle 13 aasta, millest 9-aastat süsteemianalüütikuna. Põhivaldkonnaks on ärianalüüs, süsteemianalüüs ning järelevalve.

Alan hoolitseb ekspertnõustamise ja koolituste eest.

Kaur Klaamann
Konsultant, Ametlik koolitaja

Kaur on viimased 15 aastat tegelenud võrguturvalisuse, süsteemihalduse ja -analüüsiga. Rätseplahenduste meister.

Kaur hoolitseb ekspertnõustamise, paigaldamise, seadistamise, koolituste ja litsentsihalduse eest.

Vii oma meeskonna produktiivsus uuele tasemele!